Podsumowanie stażu Aweny II

Dziś kończy się staż Aweny na naszej ocenialni i należałoby go podsumować i stwierdzić - co dalej?
Aweno, w czasie trwania swojego stażu napisałaś trzy, a opublikowałaś dwie oceny. Słówko o nich - nie są specjalnie długie - raczej krótkie, ale za to konkretne. W pierwszej ocenie miałaś małą wpadkę, jednak każdy uczy się na błędach, a ja nigdy nie chciałam stworzyć ocenialni, gdzie przyjmowane będą tylko doświadczone i nieomylne oceniające. Wręcz przeciwnie - mam zamiar dać szansę każdemu, kto wykazuje minimalną chęć współpracy i umie posługiwać się językiem polskim. Oba te warunki spełniasz, po pierwsze mimo problemów z internetem napisałaś wymaganą ilość ocen i za to bardzo Ci dziękuję. Po drugie nie obrażasz się za krytyczne opinie i wyciągasz z nich wnioski. Nie przedłużając - moim zdaniem jesteś odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu, tak więc witam Cię w załodze KDO, jako pełnoprawną oceniającą.
Pozdrawiam.

Tatis.

7 komentarzy:

  1. Będę szczera - nie spodziewałam się. Ale dziękuję bardzo za szansę i obiecuję poprawę. Chyba jednak spontaniczne decyzje są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywam z pytaniem: ile ocen w ciągu trwania stażu musi opublikować stażysta? Jakoś nie mogę tego nigdzie znaleźć...

    A tak z innej beczki- gratuluję pomyślnego przejścia stażu, Arweno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej, by były to trzy oceny, lecz jeśli opublikowane dwie są dobre, możemy na nich bazować.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Dziękuję i liczę, że Tobie też się uda.
    Arwena to ja się miałam zwać, ale mi Google+ literkę zjadło.
    Ja miałam minimum 3 i jeśli to się nie odnosi do każdego stażysty (co rozumiem przez regulamin), to niech mnie ktoś poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję, Aweno, i witaj w załodze. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeglądaj notki

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.