Podsumowanie lutego

Oceny KDO w lutym

Tatis
Oceny: 0
Odmowy: 0

N.
Oceny: 2
Odmowy: 1

Nikumu:
Oceny: 4
Odmowy:0

Kniga:
Oceny: 3
Odmowy:0

Allen:
Oceny: 1
Odmowy: 0

Łącznie:
Oceny: 10
Odmowy: 1

Luty to krótki miesiąc i zazwyczaj kojarzy mi się z miernotą: mierna pogoda, mierne samopoczucie i tak dalej... A tutaj, proszę. Aż miło popatrzeć na Waszą efektywność dziewczyny :) Myślę, że dobrze się trzymamy (porównując nas do innych ocenialni). Cóż mogę więcej powiedzieć - jestem zadowolona z całej załogi. Z jakości i częstotliwości dodawania przez Was ocen, a także z zaangażowania w sprawy ocenialni. To tyle z mojego comiesięcznego ględzenia, przejdźmy do przyjemności (albo na odwrót, jak kto woli).
Blogiem miesiąca został(a) czarna-pelnia, którego autorką jest Lena_S. Gratulujemy.

W lutym zgłosiły się do nas dwie osoby na staż, więc być może nasza załoga niebawem się powiększy. Ja jeszcze raz chciałabym gorąco zachęcić wszystkich do próbowania swoich sił. Daję szansę każdemu kto się zgłosi, więc śmiało.

Również w tym miesiącu powstało forum dla oceniających, a co za tym idzie nastąpiły zmiany w regulaminie dla ocenianych, a N. jest na urlopie do 6 marca. Trzymajmy za nią kciuki na olimpiadzie ;)

Jak zwykle wszelkie spostrzeżenia i propozycje możecie zgłaszać pod tym postem (lub na forum).

Za wszelkie dziwne błędy, albo niezrozumiałe teksty przepraszam - już wyłączałam kompa i miałam zamiar iść spać, gdy zorientowałam się, że nie napisałam podsumowania. Oto jest. Teraz życzę wszystkim dobrej nocy.

Tatis



5 komentarzy:

  1. Wynik moim zdaniem wcale nie brzydki. Poza tym nieskromnie stwierdzę, że każda ocena jest coraz wnikliwsza i chyba lepsza. Dużą ilość wystawionych ocen z pewnością zawdzięczać należy małej ilości tekstu na wielu zgłoszonych blogach,a le to się niedługo zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ocen nam wyszło, ale rzeczywiście - duży wpływ na to miała długość ocenianych blogów. Mi się jeszcze nie trafił taki, na którym treść byłaby naprawdę długa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    przychodzę z pytaniem, czy Tatis byłaby zainteresowana wywiadem dla Katalogu Ocenialni? Zgłosiłam się na staż i pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma problemu, pisz na moje gg 32975102

      Usuń
  4. Tatis, mam pytanie odnośnie Knigi i Nikumu - dlaczego nie został im zmieniony status z "Autor" na "Administrator"? Przecież ktoś od aktualizowania kolejek by się przydał, a to, że akurat zrobiłam sobie przerwę, nie znaczy, że kolejka dalej ma być na dzień 24 luty. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeglądaj notki

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.