Odmowa oceny i przeniesienie do wolnej kolejki bloga troublesome-situation.

Jest mi bardzo przykro pisać tę odmowę. Niestety muszę. Napisałam sobie piękny opis pierwszego wrażenia i grafiki. Przeszłam do treści i opadła mi kopara - blog o tematyce anime (?) manga (?). Nie wiem, nie znam się na tym kompletnie. Zresztą na mojej stronie stoi napisane jak wół:



Moja podstawowa zasada brzmi: jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia – nie mów nic.
Dlatego nie ocenię nic z zakresu anime, mangi, science fiction, i gwiazdek disneya. Po prostu nie chce, by moja nieznajomość tychtematów była dla kogoś krzywdząca.

Próbowałam, naprawdę, jednak gubiłam się w imionach, nazwiskach i nieznanym mi słownictwie. Pomyślałam, że gdybym doszła np do punktu "kreacja świata" to byłaby kompletna porażka. Przecież ja nie wiem, czy kreowany przez Kinę świat jest zgodny z kanonem czy też nie. W ogóle się na tym nie znam. 
Piszę odmowę, jednak jednocześnie umieszczam blog w wolnej kolejce - może któraś z oceniających się skusi. Od siebie dodam tylko, że naprawdę warto, bo Kina ma ciekawy styl pisania. Jednak w moim przypadku na nic by to się nie zdało.



3 komentarze:

  1. Ja tak w sprawie do Midori.
    Jestem pierwsza u ciebie w kolejce z blogiem: fanfiction-potterowskie. Jakby co, zamiast Blogspotka jestem Dementorką. To ta sama osoba. Napisałam to dla wyjaśnienia, byś nie pomyślała, że bloga przejął ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń
  2. PAULINA słuchaj moje opowiadanie naprawde nie jest o Tokio Hotel, nawet zaczęłam pisać trochę fantastyczne! Poczytaj jak chcesz, ale chcę nowy szablon znasz jakąś fajną szabloniarnie!? Albo kogoś kto by zrobił ładny szablon? Bo zrobiłam zgłoszenie na jednej ale nie odpowiedzieli;/

    OdpowiedzUsuń
  3. anime, manga, owszem ;) Wybacz więc, że zawracałam głowę - według mnie manga i anime mogą być naprawdę ciekawe, jeśli wykreuje się świat wedle swego upodobania ;) Miło mi jednak co do tego, że styl nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń

Przeglądaj notki

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.