Podsumowanie stażu Lity

Staż Lity tak naprawdę rozpoczął się w kwietniu minionego roku (ówcześnie znaliśmy ją jako Idril) i już wtedy napisała oceny, nad którymi dużo się napracowała. Niestety z różnych przyczyn (jedną z nich było nagłe usunięcie bloga przez autorkę) nie zostały opublikowane. Mimo to poprosiłam wówczas, by przesłała mi je prywatnie na maila. Nie zmarnowały się, planowałam wziąć je pod uwagę w podsumowaniu jej okresu próbnego. W październiku Lita powróciła do nas, chcąc kontynuować przerwany wcześniej staż. Opublikowała już jedną ocenę, więc na jej podstawie oraz poprzednich prac postanowiłyśmy wydać opinię zwieńczającą okres próbny naszej stażystki.
Oceny Lity są bardzo dokładne, zwraca uwagę na najmniejsze szczegóły dotyczące treści i potrafi wyłapać błędy logiczne, to jej specjalność. Jest aktywna, zawsze można na nią liczyć. Poza tym dużo udzielała się, gdy omawiałyśmy ważne sprawy KDO. Wprowadzenie ocen nieszablonowych oraz limitów w kolejkach było jej pomysłem.

Lito, nie mam Tobie nic do zarzucenia, wybacz. To całe podsumowanie jest tylko formalnością. 
Witam w załodze Krytyki Dla Odważnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeglądaj notki

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.